Podatki o dostavi

DOSTAVA in VRAČILO
Blago, naročeno v spletni trgovini digitus24ur.si, bomo dostavili v najkrajšem možnem času kamorkoli v Sloveniji. 
Večino naročenih izdelkov pošljemo iz skladišča naslednji delovni dan po prejetem in obdelanem naročilu. V takem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v 3-5 delovnih dneh od naročila. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo vam artikle že poslali. 

V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oziroma ni dobavljiv, vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji.
Status artikla – Na zalogi pomeni, da se izdelek nahaja v našem ali dobaviteljevem skladišču. Podatek glede statusa zaloge se osvežuje enkrat dnevno, zato se lahko zgodi, da artikla ob kreiranju naročila ni več v skladišču!

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, smo izbrali najbolj optimalno rešitev paketne dostave Pošte Slovenije. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti. V določenih primerih lahko uporabimo tudi katero drugo kurirsko službo.

Blago lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja Pec sistemi d.o.o., Hrenova ulica 25, 2000 Maribor (ob predhodni najavi na tel št.  02 250 22 35 ali na elektronski naslov info@pec-sistemi.si). Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi trgovci, kateri bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov. 

Pri naročilu nad 200€ z DDV in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno dostavili brezplačno. Za vso ostalo blago zaračunamo dostavo v Sloveniji v znesku 5 €, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila. Če je skupna vrednost naročila skupaj z DDV manjša od 50 €, Vam dodatno, kot posebno postavko na naročilu/računu, zaračunamo strošek obdelave majhnih naročil v znesku 1,8 € z DDV! V kolikor je način plačila po povzetju preko poštne nakaznice si Pošta Slovenije lahko za vračilo kupnine zaračuna manupulativne stroške in sicer 1% vrednosti blaga oz. minimalno 0,96 € oz. maksimalno 5,10 €. 
V nekaterih primerih je možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri. 

REKLAMACIJE OB PREVZEMU POŠILJKE (POŠKODOVANA POŠILJKA)
V primeru, da prejmete poškodovano pošiljko (poškodba med prevozom (zunanjost pošiljke)) ali ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikujejo od količine na prevzemnih dokumentih, potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. 
Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

V nobenem primeru blaga ne vračajte direktno na naš naslov. Blago bo prevzel kurir dostavne službe in ga odnesel na sedež podjetja dostavne službe, kjer bodo ocenili upravičenost reklamacije oziroma vrednost povzročene škode. 
Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko 02 250 22 35, oziroma na elektronski naslov info@pec-sistemi.si 

ZALOGA IN ROK DOSTAVE
Da bi vam pošiljko čim prej dostavili upoštevajte naslednja priporočila: 
- preverite ali je artikel na zalogi (pri podatku dobava bo pisalo »iz zaloge«),
- naročilo oddaj čim prej - potrjeno mora biti najkasneje do 14. ure. 
Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom do 14. ure preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.

Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati kak dan dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:


DOSTAVA NA IZBRANI NASLOV - SKLENITEV POGODBE NA DALJAVO
Dostavljamo vse dneve razen ob nedeljah in praznikih. Ob sobotah dostavljamo v ožjem okolišu pošt strankam, ki tudi sicer dobivajo pošto ob sobotah. Ožji okoliš pomeni ulico oziroma kraj, ki ima isti naziv kot pošta. Poseben seznam ne obstaja, zato kupce prosimo, da to preverijo na njihovi pošti. 
Vaše naročilo bomo dostavili na vhod na izbranem naslovu. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali pisarni in namestitev izdelka niso vključeni v ceno. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov (pralni stroji, hladilne skrinje, ...) v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in zagotoviti pomoč.
Če želite pošiljko sprejeti na svojem službenem naslovu, jo bo ne glede na to, da gre za vaše osebno naročilo, Pošta Slovenije izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v podjetju. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in tudi uredite vse potrebno glede plačila, v kolikor ste izbrali plačilo ob dostavi. V primeru težav se obrnite na najbližjo enoto Pošte Slovenije in dogovorite za dostavo.
Naročeno blago, ki ga bomo dostavili iz različnih skladišč, boste prejeli v več paketih.

NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina digitus24ur.si omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu
- z nakazilom na račun podjetja Pec sistemi d.o.o. po ponudbi/predračunu
- z gotovino na sedežu podjetja Pec sistemi d.o.o.

CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Vendar se kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.


REKLAMACIJE, UVELJAVLJANJE GARANCIJE, ODSTOP OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA, NAČIN KOMUNIKACIJE IN STVARNE NAPAKE
Fizične osebe, ki blago naročijo preko digitus24ur.si, imajo pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporočijo (na kontaktni e-naslov info@pec-sistemi.si), da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa). 
Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. 
Predlagamo, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, v kolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite. Tako bodo lahko vaši stroški pri morebitnem vračilu manjši. 
V primeru, da so vrnjeni izdelki poškodovani in v spremenjeni količini, vam zaračunamo ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Navedene stroške oziroma nižjo vrednost vrnjenih izdelkov bomo strokovno ocenili v roku 3 dni po vračilu ter vas o tem obvestili v roku 5 dni. Predlagamo, da oceno nižje vrednosti vrnjenih izdelkov predlagate tudi sami.

Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list.

Odškodnina za znižano vrednost izdelka znaša:

PRAVNE IN FIZIČNE OSEBE, KI OPRAVLJAJO PRIDOBITVENO DEJAVNOST 
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. 
Pri nakupu po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo. 
Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

Napotki za vračilo blaga
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam znotraj zakonskih okvirov omogočamo možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. V izogib zapletom smo pripravili navodila, katera prosim upoštevajte :

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. 
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru nakup reklamirate.

ZAVRNITVE IN SPREMEMBE RAČUNOV
Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu. V primeru, da ste davčni zavezanci, te podatke vnesite v svojem profilu pred oddajo naročila. Fizične osebe, ki želijo, da je račun izstavljen na pravno osebo in tudi obratno prav tako prosimo, da oddajo naročilo s pravimi podatki. Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika. 

STVARNE NAPAKE
Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite zapisnik. 

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. 
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu podjetja Pec sistemi d.o.o., Hrenova ulica 25, 2000 Maribor, pisno obvestimo, da je napaka sporna. 

V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. V kolikor boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko nadaljevali na pooblaščenem servisu.

VELEPRODAJA
Cena dostave in vračila po pogodbi!

© 2019 | Pec sistemi d.o.o. | Hrenova ulica 25, 2000 Maribor | Tel.: 02 250 22 35 | E-mail: info@pec-sistemi.si |

Distributer za Digitus, Benq, Wentronic, Aten, LogiLink, LigoWave, Deliberant